Commercieel Medewerker Binnendienst

Krijg jij een kick van orders scoren en zet jij graag een stapje extra voor de klant? Vind je het daarnaast leuk om te werken voor een snelgroeiend bedrijf met volop mogelijkheden? Door onze snelle groei zijn wij heel hard op zoek naar nieuwe medewerkers voor onze binnendienst. Kom jij ons team versterken?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klant en weet met jouw commerciële kwaliteiten iedere vraag om te buigen in een opdracht, of het nu gaat om cursussen, inspecties of meetapparatuur. Ook weet je de vraag achter de vraag te achterhalen bij de klant en de juiste oplossingen aan te dragen. Je zorgt onder andere ervoor dat offertes netjes worden uitgewerkt en aanvragen voor inspecties secuur en in overleg met klant en inspecteur worden ingepland. Je bent communicatief sterk, oplossingsgericht en legt gemakkelijk contact.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Beantwoorden van vragen per mail, telefoon of via de websites
  • Bereid prijsopgaven en offertes voor klanten voor
  • Inplannen van inspecties
  • Orderverwerking
  • Eerstelijns klantcontact
  • Adviseren en informatie verschaffen over producten en diensten
  • Algemene kantoorwerkzaamheden uitvoeren
  • Je deelt relevante informatie met collega’s zodat iedereen zijn werk nog beter kan uitoefenen
  • Je bekijkt je werkzaamheden kritisch en komt met ideeën voor verbeteringen

Wij vragen het volgende:

  • Minimaal mbo-opleiding (niveau 3) in commerciële richting afgerond
  • Ervaring in een soortgelijke functie
  • 32 tot 40 uur p/w beschikbaar
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk
  • Communicatief vaardig, organisatorisch sterk en proactief
  • Woonachtig in de regio Utrecht

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een groeiend en innovatief bedrijf
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en kansen om door te groeien
  • Een inspirerende werkomgeving waarin jouw bijdrage echt het verschil kan maken
  • Een zeer goede pensioensregeling en een waanzinnig goede CAO
  • Diverse personeelsuitjes zoals de heerlijke jaarlijkse BBQ voor jou en je gezin!
  • Leuke presentjes op feestdagen, want het is feest toch?
  • Een salaris tussen de €2500,- en €3500,- afhankelijk van ervaring met uitstekende secondaire voorwaarden
  • 27 vrije dagen en 13 (!) ATV dagen

Reageren

Twijfel kennen wij niet bij Omega, reageer dus als bovenstaand je aanspreekt en je enthousiast maakt!

Zie jij het helemaal zitten om bij Omega Energietechniek te werken? Dan komen wij graag in contact met jou! Graag ontvangen wij je CV en sollicitatie door onderstaand formulier in te vullen.

Snel naar
Contactinformatie

Omega Energietechniek
Hagenweg 1c
4131 LX, Vianen

088-20 56 101
[email protected]

Solliciteer

Naam(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 2 MB.
Omega-energietechniek.nl scoort een 4,0 / 5,0 op basis van 26 beoordelingen.