Commercieel Medewerker Binnendienst

Krijg jij een kick van orders scoren en zet jij graag een stapje extra voor de klant? Vind je het daarnaast leuk om te werken voor een snelgroeiend bedrijf met volop mogelijkheden? Door onze snelle groei zijn wij heel hard op zoek naar nieuwe medewerkers voor onze binnendienst. Kom jij ons team versterken?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klant en weet met jouw commerciële kwaliteiten iedere vraag om te buigen in een opdracht. Ook weet je de vraag achter de vraag te achterhalen bij de klant en de juiste oplossingen aan te dragen. Je bent communicatief sterk, oplossingsgericht en legt gemakkelijk contact.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Beantwoorden van vragen per mail, telefoon of via de websites.
  • Bereid prijsopgaven en offertes voor klanten voor.
  • Orderverwerking.
  • Eerstelijns klantcontact.
  • Adviseren en informatie verschaffen over producten en diensten.
  • Algemene kantoorwerkzaamheden uitvoeren.
  • Je deelt relevante informatie met collega’s zodat iedereen zijn werk nog beter kan uitoefenen.
  • Je bekijkt je werkzaamheden kritisch en komt met ideeën voor verbeteringen.

Wij vragen het volgende:

  • Minimaal mbo-opleiding (niveau 3) in commerciële richting afgerond.
  • Ervaring in een soortgelijke functie.
  • 32 tot 40 uur p/w beschikbaar.
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk.
  • Gedegen kennis van MS Office.
  • Communicatief vaardig, organisatorisch sterk en proactief.
  • Woonachtig in de regio Utrecht.

Wat mag je van ons verwachten?

Ja, we weten het, als wij wat van jou vragen dan hoort daar ook wat tegenover te staan. Ook daar gaat Omega net weer even verder waar anderen stoppen! Wat bieden we jou:

Een uitdagende functie met volop mogelijkheden tot verdere zelfontplooiing. Omega Energietechniek hanteert een zeer open bedrijfscultuur waarbij iedereen in staat is om verder te bouwen aan de businessunit waar hij of zij voor werkt.

  • Training & Opleiding (samen gaan we kijken naar wat jij nodig hebt)
  • Een zeer goede pensioenregeling en een waanzinnig goede CAO (voor de medewerkers uiteraard)
  • Een prima basissalaris bij fulltime dienstverband (€ 2000,– tot € 2500,–) met uitstekende secundaire voorwaarden
  • 27 vrije dagen en 13 (!) ATV dagen

Reageren

Twijfel kennen wij niet bij Omega, reageer dus als bovenstaand je aanspreekt en je enthousiast maakt!

Zie jij het helemaal zitten om bij Omega Energietechniek te werken? Dan komen wij graag in contact met jou! Graag ontvangen wij je CV en sollicitatie per e-mail, gericht aan Francis Stol via [email protected]. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer over Omega

Omega Energietechniek is gespecialiseerd in het geven van cursussen en uitvoeren van inspecties op het gebied van elektrotechniek. Ook leveren wij producten aan elektrotechnische inspecteurs en installateurs. Zo hebben wij een groot assortiment van meetinstrumenten, gereedschap en veiligheidsmiddelen en helpen wij graag met het maken van de juiste keuze. Ook voor projectbegeleiding ben je bij Omega bij het juiste adres.

Snel naar
Contactinformatie

Omega Energietechniek
Hagenweg 1c
4131 LX, Vianen

088-20 56 101
[email protected]